EDUKACIJA U OSIGURANJU
CILJ EDUKACIJE U OSIGURANJU
Edukacija građana i širenje svesti o osiguranju, kao tekovini civilizacije koja omogućava svakom čoveku život kakav zaslužuje i sigurnost pre svega, naš je primarni cilj. Kroz stvaranje kulture osiguranja kreiramo potpuno nove mogućnosti i uživamo u tome da pravim informacijama omogućimo svakome da koristi plodove svog rada na najbolji mogući način.
Kreiranje kulture osiguranja za nas podrazumeva predani rad na širenju svesti, ali pre svega pružanje pravih i kvalitetnih informacija o svim vrstama i mogućnostima osiguranja, kao i finansijskog savetovanja svakome kome je potrebna.
KOME SU NAMENJENI PROGRAMI IFM EDUKACIJE U OSIGURANJU?
U IFM edukativnom centru razvijamo programe edukacije u osiguranju koji su namenjeni:
- Edukaciji stanovništva - kroz informativne seminare Kompanijama i biznis korisnicima - kroz edukativne prezentacije i obuke
- Kolegama i svima onima koji žele da se bave osiguranjem - kroz edukacije iz oblasti prodaje ili edukacije u osiguranju
- Osiguravajućim kućama, bankama, finansijskim institucijama i timovima - kroz specijalizovane obuke i edukaciju.
ŠTA OBUHVATA PROGRAM EDUKACIJE U OSIGURANJU?
GDE POČINJE USPEŠNA PRODAJA
- Prodaja počinje sa prodavcem
- Lični stav i komunikacije
- Prodaja programa i posla
- Postavljanje ciljeva
- Timski rad
- Edukacija
ZAKAZIVANJE TERMINA
- Kreiranje baze kontakata
- Zakazivanje razgovora
- Metode zakazivanja termina
- Prevazilaženje prepreka
PRODAJNI RAZGOVOR
- Priprema za prodajni razgovor
- Kritične tačke prodaje
- Rešenje problema i motivacija klijenta
- Proces donešenja odluke o kupovini
- Simulacija
ZAKLJUČIVANJE PRODAJE
- Faze prodajnog razgovora
- Tehnike zaključivanja prodaje
- Upravljanje prigovorima
- Šta je uspešna prodaja
KAKO ZADRŽATI KLIJENTA
- Razvoj dugoročnih odnosa
- Šta je client service
- Proizvod ili usluga
- Tehnike motivacije postojećih klijenata
ORGANIZACIJA I MOTIVACIJA
- Organizacija vremena
- Upravljanje stresom
- Motivacija
- Timski rad